Koninklijke Grolsch & Asahi Europe Ltd kiezen Outpost11 voor corporate online account

Zowel Koninklijke Grolsch Nederland alsook de Europa divisie van het moederconcern Asahi hebben na een pitch tussen diverse bureaus het corporate online account ondergebracht bij Outpost11.

Het kantoor in Breda gaat voor beide bedrijven zowel nationaal als internationaal nieuwe online activiteiten ontplooien. Het eerste resultaat van de nieuwe samenwerking is inmiddels gelanceerd en betreft de nieuwe educatieve website over het gebruik van alcohol; www.aboutalcohol.com. De website is in eerste instantie gericht op de Nederlandse markt, maar zal op korte termijn verder worden uitgebreid en zich tevens gaan richten op een aantal internationale markten van Asahi.

Loek Wermenbol, Commercial Director Outpost11: We zijn heel trots dat zowel Grolsch als Asahi heeft gekozen voor Outpost11. Het geeft aan dat ook grote merken kunnen kiezen voor een relatief klein bureau zonder dat men inboet op kwaliteit welke men gewend is bij de bureaus waarvoor zij traditioneel wellicht zouden kiezen. Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit van de mensen in het team en wat dat team kan bijdragen aan de doelstellingen van de klant.

Ivanka Munsterhuis, Corporate Affairs Koninklijke Grolsch Nederland: “De samenwerking met Outpost11 was heel goed. We moesten deze website in heel korte tijd realiseren, maar door korte lijnen, duidelijke communicatie en wederzijds vertrouwen hebben we samen een gestructureerde en informatieve website ontwikkelt over verantwoord alcoholgebruik, zowel voor de Nederlandse als de internationale markt.”

comments powered by Disqus