Over ons

Outpost11 is het proactieve digital agency dat écht aandacht heeft voor haar klanten. We bieden Strategie, Design, Techniek, Marketing en waarborgen succes.

Visie

Als internetbureau is het van belang om je klant te begrijpen. Dit begint bij je eigen organisatie, je mensen en de manier waarop ze samenwerken. Bij Outpost11 zijn alle mensen multidisciplinair. Iedereen in ons team heeft een stem. Dit bevordert de betrokkenheid, wat positief doorwerkt op de interactie met klanten. Iedereen weet precies wat er speelt.

We stellen aandacht centraal en creëren hiermee een zeer hechte connectie met de klant. Hierdoor zijn we keer op keer in staat unieke, verrassende en effectieve concepten & oplossingen te realiseren die naadloos aansluiten bij de wensen van de klant. We behalen én overstijgen vaak de klantdoelstellingen.

Aandacht komt niet alleen terug in onze concepten & oplossingen, maar komt ook terug onze aanpak, in communicatie (met klanten en intern), kwaliteit van onze code, creativiteit van ons werk en het op lange termijn waarborgen van het succes van onze klant. Aandacht is de fundering waarop onze bureauvisie is gebouwd.

 

Onze kracht is aandacht

Wij

Als frontrunners en vakidioten zijn we al sinds 1996 actief in de digitale wereld en nemen we klanten mee in onze ontdekkingsreis naar vernieuwing en verbetering. In 2008 hebben deze gezamenlijke passies zich verenigd in één nieuw bedrijf: Outpost11.

In 2012 bokste Outpost11 het voor elkaar om met het zelf ontwikkelde project Clipster, de aandacht te trekken van Google HQ USA. Hieruit ontstond een uniek partnership met Google waarmee we als 1e bedrijf buiten de USA de titel Google Engagement Solutions Developer verkregen. Samen met Google werd Clipster wereldwijd ingezet voor YouTube klanten.

Het team van Outpost11 kenmerkt zich door haar samenstelling. Het bevat alleen maar toppers uit de digitale markt. Al deze kennis is direct beschikbaar voor iedere klant. Onze persoonlijke benadering, oog voor detail en aandacht voor de klant, zorgen voor maximale betrokkenheid. Dit resulteert in hechte en lange termijn relaties met onze klanten.

In 2017 heeft zich dit vertaald in de ultieme beloning van onze klanten: Nr. 1 in het FONK Klanttevredenheidsonderzoek!

 

Frontrunner zijn is de toekomst ambiëren

 

Frontrunners ambiëren de toekomst. De toekomst is de jonge generatie. We luisteren naar signalen uit de markt en zijn scherp op nieuwe technieken en ontwikkelingen. Deze thema’s gebruiken we als ingrediënten voor onze creatieve ideeën en oplossingen. Alles gewaarborgd door onze kernwaarden:  Proactief, Resultaatgericht, Transparant en Betrouwbaar.

Kernwaarden

Proactief

Resultaatgericht

Transparant

Betrouwbaar

Wil je ons nog beter leren kennen?

We nodigen je graag uit of komen bij je langs en laten graag zien wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen.