Merkbeleving op YouTube met Clipster

Clipster, het zusterbedrijf van Outpost11, heeft verschillende gadgets ontwikkeld voor verschillende gerenommeerde (internationale) klanten als Douwe Egberts, Lufthansa, Nutricia, Center Parcs, Unilever en meer. Ook het YouTube-merkkanaal van Outpost11 heeft nu een aantrekkelijke gadget!

Clipster ontwikkelde een innovatie oplossing, waarbij het voor bedrijven mogelijk is snel, gemakkelijk én met vrijwel ongelimiteerde creatieve vrijheid, een optimale merkbeleving te creëren op een Youtube merkkanaal. Met verschillende tools kun je zelfstandig componenten toevoegen, verwijderen en aanpassen en houd je eenvoudig de statistieken bij, om je campagne on-the-go bij kunnen te sturen.

Voor de 200 grootste bedrijven ter wereld is videomarketing en YouTube bijna onmisbaar geworden. Maar liefst 15% van deze bedrijven heeft een ‘branded YouTube Channel’, met daarop een gadget als Clipster: 

Hoe het er live uitziet? Neem gerust een kijkje op het YouTube merkkanaal van Outpost11 of andere klanten van Clipster. Wil je meer weten over de vele mogelijkheden? Kijk dan snel op de vernieuwde website van Clipster of neem vrijblijvend contact op!