De Meeuw - Actiewebsite

Doet, deed, krijg, kreeg

In samenwerking met The Communication Company (TCC) heeft Outpost11 een actiewebsite voor DEMEEUW ontwikkeld. Deze website had als doel het aankondigen van het nieuwe DEMEEUW.

Tijdens de beurs Building Holland was ook DEMEEUWvertegenwoordigd. Voor deze beurs wilde zij een pakkende one pager maken. Deze tijdelijke website kreeg de naam doet, deed, krijg, kreeg en het doel van deze website was de aankondiging van het nieuwe DEMEEUW.

Voor DEMEEUW hebben we dus niet alleen deze tijdelijke actiewebsite ontwikkeld, maar ook de corporate website, en deze staat ook inmiddels online.

Contact opnemen met DEMEEUW

Er was niet alleen informatie over het nieuwe DEMEEUWte vinden op deze website, maar ook een formulier waar je je gegevens kon invullen, zodat DEMEEUW contact met je kon opnemen om een afspraak te kunnen maken op de beurs.

Umbraco CMS

Wij hebben de website ontwikkeld in het Umbraco CMS. Samen met de overige websites die we voor DEMEEUWontwikkeld hebben, zijn ze te beheren vanuit 1 CMS, wat het overzichtelijk maakt voor de klant.

Responsive onepager

Uiteraard was ook deze actiewebsite geheel responsive en dus op je computer, tablet en telefoon perfect te bekijken.